جهت سفارش ساخت وبسایت و یا اپلیکیشن فروش خدمات مجازی و اینستاگرام، با پشتیبانی وبسایت در تماس باشید.

خرید پیج اینستاگرام از 1K تا 1M ✅ با تحویل فوری

1000
پیج اینستاگرام

پیج 1 کایی

تحویل فوری

با کیفیت

64,000تومان
سفارش
10000
پیج اینستاگرام

پیج 10 کایی

تحویل فوری

با کیفیت

640,000تومان
سفارش
20000
پیج اینستاگرام

پیج 20 کایی

تحویل فوری

با کیفیت

1,280,000تومان
سفارش
50000
پیج اینستاگرام

پیج 50 کایی

تحویل فوری

با کیفیت

3,200,000تومان
سفارش

برای داشتن یک پیج خوب در شبکه اجتماعی اینستاگرام راه‌های زیادی وجود دارد. برخی از افراد خرید فالوور اینستاگرام را انجام می‌دهند. برخی دیگر نیز از روش‌های دیگر مثل خرید پیج اینستاگرام استفاده می‌کنند. تمام روش‌ها مزایا و معایب خود را دارد. یکی از خدماتی که شما در اسپید فالوور میتوانید به راحتی به آن دست پیدا کنید، امکان خرید پیج است. این سرویس دارای ریزه کاری‌های مختلفی است که ما در ادامه شما را با آنها بشتر آشنا خواهیم کرد. پس اگر به دنبال یک پیج خوب برای خرید هستید تا انتها با ما همراه باشید.

خرید پیج اینستاگرام از 1K تا 1M ✅ با تحویل فوری

همانطور که در بالا نیز گفتیم راه‌های زیادی برای افزایش فالوور و داشتن یک پیج خوب در اینستاگرام وجود دارد. هر شخص از راه و روشی که در نظرش درست است، به هدف خود می‌رسد. برای مثال افراد مختلفی خرید فالوور اینستاگرام را دستور کار خود قرار می‌دهند. برخی دیگر به دنبال جذب ادمین و تولید محتوای قوی برای جذب دنبال کننده واقعی هستند. برخی تبلیغات را اجرا می‌کنند. اما برخی دیگر از افراد خرید پیج اینستاگرام را انجام می‌دهند. اگر شما هم به دنبال استفاده از این سرویس هستید، پیشنهاد میکنم تا در ادامه با ما و آشنایی با این محصول همراه باشید.

دلایل خرید پیج اینستاگرام

قبل از انجام هرکاری باید با دلایل انجام آن آشنا شوید. برای خرید پیج اینستاگرام باید هزینه آن را پرداخت کنید. پس باید اینکار را خیلی دقیق و با آرامش زیاد انجام دهید. عجله یا نگاه گذرا به این سرویس میتواند تمام بودجه‌ای که برای اینکار کنار گذاشته‌اید از بین برود. اما جای نگرانی نیست. چون ما در این مقاله قصد داریم شما را با پستی و بلندی‌های این مسیر و چالش‌هایی که بر سر راه شما قرار میگیرد آشنا کنیم. در ادامه این بخش نکاتی را به شما خواهیم گفت که در بهتر شدن روند خرید این خدمات به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد. پس با ما همراه بمانید.

  • سرعت بالا در تحویل سفارش
  • عدم پرداخت هزینه‌های هنگفت
  • خرید ایمن و آسان

سرعت بسیار بالا در تحویل

اولین مزیت خرید پیج اینستاگرام که میتوان به آن اشاره کرد، سرعت بالا در تحویل سفارش است. هنگامی که شما قصد دارید به روش‌هایی بجز خرید، یک پیج اینستاگرام به دست بیاورید، باید مدت زمان زیادی را برای اینکار صرف کنید. اما در مورد مسئله خرید پیج آماده قضیه کاملا متفاوت است. در این روش فروشندگان، پیج‌های مختلفی را از قبل آماده کرده‌اند. به محض ثبت سفارش اطلاعات مربوط به پیج که شامل نام کاربری و رمز عبور است را به شما می‌دهند. شما نیز میتوانید به محیط پیج وارد شوید و از آن استفاده کنید. اگر دوست دارید اینکار با سرعت بیشتری انجام شود، باید به دنبال بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام باشید.

عدم پرداخت هزینه‌های هنگفت

اگر بخواهید پیج خود را به روش تبلیغات بالا بیاورید باید هزینه زیادی را صرف اینکار کنید. اگر بخواهید خرید فالوور را در دستور کار خود قرار دهید باید کلی پول برای خرید فالوور بدهید. برخی از انواع فالوور احتمالا ریزش بالایی دارند و شما باید مدام پول و هزینه خود را صرف خرید این سرویس بکنید. اما در مورد خرید پیج اینستاگرام قضیه کاملا متفاوت است. افرادی که این پیج‌ها را به شما میفروشند، معمولا پیج را از چند وقت قبل آماده کرده‌اند. به همین دلیل ریزش‌ها قبلا انجام شده و دیگر ریزشی شامل حال شما نخواهد شذ. پس میتوانید با خیالی آسوده نسبت به خرید این سرویس اقدام کنید. 

فرقی ندارد که به دنبال خرید پیج اینستاگرام 1k هستید یا 1m، به هرحال این روش برای شما یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها می‌باشد. فقط باید قبل از خرید به موارد زیادی توجه کنید کنه در ادامه شما را این موارد بیشتر آشنا می‌کنیم.

خرید پیج اینستاگرام از 1K تا 1M ✅ با تحویل فوری

در هنگام خرید پیج به چه مواردی باید توجه کنیم؟

یکی از سوالاتی که اکثر مردم در هنگام خرید پیج اینستاگرام با آن مواجه هستند، نحوه ایمن سازی خرید است. در واقع آنها با این پرسش رو به رو هستند که در هنگام خرید پیج باید به چه مواردی توجه کرد. تفاوتی ندارد که به دنبال خرید پیج اینستاگرام 1m باشید یا یک پیج 10 کایی، به هرحال باید به موارد و نکات بسیار زیادی توجه کنید تا بودجه شما در این راه از بین نرود. ما در زیر شما را با برخی از مواردی که در هنگام خرید پیج باید به آن توجه کنید آشنا کرده‌ایم. لطفا آنها را به دقت بررسی کنید.

خرید پیج اینستاگرام از شخص یا شرکت معتبر

شاید مهمترین موردی که در هنگام خرید پیج باید به ان توجه کنید، همین مسئله اعتبار شخص یا شرکت است. درحال حاضر افراد زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند. به عبارت دیگر هر شخصی که از پیج اینستاگرام خود خسته شده باشد، به دنبال فروش آن است. همین مسئله فروشندگان یا به عبارت دیگر عرضه را در این مارکت بسیار افزایش می دهد. به همین دلیل شما باید قبل از خرید این خدمات به اعتبار، تخصص و سابقه شخص فروشنده دقت کنید. این مسئله در خرید پیج اینستاگرام برای شما بسیار مفید خواهد بود.

فیک یا واقعی بودن فالوور

اما مسئله مهم دیگری که در هنگام خرید پیج اینستاگرام باید به آن توجه بسیار زیادی بکنید، فیک یا واقعی بودن فالوور است. همانطور که می‌دانید، دنبال کنندگان واقعی ارزش بسیار بالایی دارند. شما میتوانید از آنها در راستای اهداف خود استفاده کنید. برای مثال اگر صاحب یک فروشگاه لوازم خانگی هستید، میتوانید فالوورهای واقعی را به مشتریان خود تبدیل کنید. قطعا این مورد به شما در بازگشت سرمایه اولیه برای خرید پیج کمک بسیار زیادی خواهد کرد. البته این یکی از مواردی است که باید به آن توجه کنید.

اگر شخص پیج را با فالوورهای واقعی به شما میفروشد، قیمت آن بالا است. اما اگر دنبال کنندگان فیک هستند قیمت این مورد بسیار پایین خواهد بود. راه های زیادی برای تشخیص فالوور فیک از فالوور واقعی وجود دارد. یکی از این راه‌ها استفاده از ابزارهای آنلاین مثل Fake Follower Checker است. همچنین میتوانید نگاهی اجمالی به فالوورهای پیج بی اندازید. اگر دنبال کنندگان پیج اسامی ایرانی همراه با پروفایل واقعی ( عکس خودشان ) داشتند، این وضعیت نشان می‌دهد که فالوورها واقعی است.

موضوع پیج

یکی از موارد بسیار مهمی که کمتر به آن توجه می‌شود، موضوع پیج است. افراد برای خرید پیج اینستاگرام معمولا به تعداد فالوور، لایک و موارد دیگر توجه می‌کنند. اما در اصل موضوع پیج نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بگذارید تا برای شما یک مورد بسیار مهم را روشن کنیم. فالوور واقعی تنها زمانی پیج شما را دنبال می‌کند که محتوای شما را بپسندد. به عبارت دیگر اگر تا دیروز در پیج خود محتوای طنز می‌گذاشتید و از امروز تصمیم گرفتید در مورد لباس ورزشی فعالیت کنید، تعداد بسیار زیادی از دنبال کنندگان خود را از دست خواهید داد.

پس باید همیشه قبل از خرید پیج اینستاگرام، به موضوع آن دقت کنید. پیشنهاد می‌کنیم تا پیج‌هایی که موضوعشان با شما نزدیک است را خریداری کنید. به عنوان مثال اگر کسب و کار فروش لوازم اسباب بازی یا لوازم کودک را دارید، پیشنهاد می‌کنم تا پیج‌هایی که مربوط به مادر و فرزندو  بانوان خانه‌دار است را خریداری کنید. در اینصورت هم فروش بسیار بیشتری خواهید شد. هم اینکه فالوور کمتری از پیج شما خارج خواهد شد. البته فراموش نکنید که همواره ریزش پیج‌های فروشگاهی نسبت به سایر پیج‌ها بیشتر است. اما این ریزش نباید از یک حد استانداردی بیشتر شود. 

سخن پایانی

خرید پیج اینستاگرام مانند یک شمشیر دو لبه عمل می‌کند. اگر اینکار را بتوانید با دقت بسیار بالا انجام دهید، انگاه میتوانید سود بسیار خوبی از این معامله به دست بیاورید. درصورتی که این خرید با سهل انگاری یا بی توجهی انجام شود، کل بودجه شما را از بین خواهدبرد. ما در این پست سعی کردیم شما را با مزایای خرید پیج اینستاگرام آشنا کنیم. همچنین شما را با مواردی که در هنگام انجام این معامله باید به آن بسیار توجه کنید آشنا کردیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. تا دیداری دیگر خدانگهدار!

Rate this page
اسپید فالوور | مرجع فروش خدمات مجازی

اسپید فالوور

اسپید فالوور یکی از سایت‌های مطرح در زمینه فروش خدمات مجازی می‌باشد. ما در اسپید فالوور فعالیت خود را از ساب 1401 آغاز کردیم و در این مدت زمان توانسته‌ایم با تلاش بسیار زیاد در جلب رضایت مشتریان موفق عمل کنیم!

مجوز و نماد‌ها

آدرس و شماره تماس

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به اسپید فالوور می‌باشد

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد